Dopravní podmínky a Osobní odběr

MOŽNOSTI ODBĚRU ZBOŽÍ:

ZRCADLA A GALERKY JE MOŽNÉ VYZVEDNOUT POUZE OSOBNĚ NA NAŠÍ KAMENNÉ PRODEJNĚ. NEZASÍLÁME PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOSTÍ. POKUD OBJEDNÁVKA BUDE OBSAHOVAT ZRCADLO ČI GALERKU, BUDE MOŽNÉ ZVOLIT POUZE OSOBNÍ ODBĚR V HORNÍCH POČERNICÍCH.

POPŘÍPADĚ NÁS NEVÁHEJTE KONTAKTOVAT A OBJEDNÁVKU BUDEME ŘEŠIT INDIVIDUÁLNĚ. 

 

1. Osobní odběr

Osobní odběr v naší kamenné prodejně (INPO CZ s. r. o., Plkovská 148, Praha-Horní Počernice, 193 00)

  • platba hotově
  • platba platební kartou (u platby platební kartou je možné platit od 150,- Kč)

OSOBNÍ ODBĚR JE MOŽNÝ AŽ PO NAŠEM VYZVÁNÍ PROSTŘEDNICTVÍM EMAILU ČI SMS!!! Kamenná prodejna je především výdejní místo internetového obchodu. Někdy je potřeba z externího skladu dodavatele převézt zboží na kamennou prodejnu pro osobní výdej. O tomto je zákazník námi informován při zpracování objednávky. Jakmile je zboží připraveno k osobnímu odběru, je zákazník informován prostřednictvím SMS či emailu! 

Dostaví-li se zákazník před vyzváním naším obchodem, může se stát, že objednávka nebude připravena a tedy nebude moci být zákazníkovi vydána. Dostaví-li se zákazník bez předchozí objednávky a avizace na e-shopu, bude tak zákazníkem pouze kamenného obchodu, který může mít odlišné ceny a dostupnost než je uvedeno v e-shopu!!! 

2. DPD

Zásilky do 30 kg, u kterých nehrozí poškození (zboží z pevného materiálu, bez skleněných výplní apod.). TOUTO SLUŽBOU NEZASÍLÁME: VANY, SPRCHOVÉ SKLENĚNÉ KOUTY, ZRCADLA, KERAMICKÉ VANIČKY A VANIČKY Z LITÉHO MRAMORU, KERAMIKU (WC, UMYVADLA), KOUPELNOVÝ NÁBYTEK, BOJLERY APOD...

CENY DPD vč. dobírky:

0-5 kg ................ 139,- ......... bez dobírky 99,- Kč

5-10 kg ............... 149,- ......... bez dobírky 109,- Kč

10-15 kg ............. 149,- ......... bez dobírky 119,- Kč

15-25 kg ............. 159,- ......... bez dobírky 129,- Kč

25-30 kg ............. 169,- ......... bez dobírky 139,- Kč

3. Přepravní služba TOPTRANS

Větší zásilky (nad 30 kg) a křehké zásilky (sprchové kouty, vany, keramika, koupelnový nábytek, bojlery, HT, KG a CU trubky apod...) - přepravní služba TOPTRANS - zde cena závisí na váze zboží a také na km (PRAHA Horní Počernice - zákazník). Je-li váha či objem zásilky více jak 150kg, může být doprava individuálně naceněna. O této skutečnost je zákazník předem informován a po jeho odsouhlasení je objednávka teprve závazná.

CENA DLE VÁHY:

0-15 kg .................. 340,- Kč ............ bez dobírky 290,- Kč

15-30kg .................. 440,- Kč ............ bez dobírky 390,- Kč

30-50 kg ................. 540,- Kč ............ bez dobírky 490,- Kč

50-75 kg ................. 840- Kč ............ bez dobírky 790,- Kč

75-100 kg .................1 250,- Kč ........ bez dobírky 1190,- Kč

100-200 kg................ 2 040,- Kč ....... bez dobírky 1 990,- Kč

200-500kg ................ 2 540,- Kč....... bez dobírky 2 490,- Kč

Více jak 500 kg individuální nacenění dopravy!!!!

 

!!! ŽÁDÁME ZÁKAZNÍKY, ABY PŘI PŘEVZETÍ OD PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOSTI TOPTRANS, ZÁSILKY OTEVŘELI A PEČLIVĚ ZKONTROLOVALI CELOU ZÁSILKU (I POKUD NEJEVÍ ZNÁMKY POŠKOZENÉHO OBALU) PŘED ŘIDIČEM A PŘÍPADNĚ PŘI POŠKOZENÍ S NÍM IHNED SEPSALI ZÁPIS O ŠKODĚ A ZÁSILKU NEPŘEBÍRALI.  NA POZDĚJŠÍ REKLAMACE POŠKOZENÍ ZÁSILKY NEBUDE BRÁN ZŘETEL !!!

Výše uvedené ceny jsou orientační. Může se stát, že v závislosti na povaze celé zásilky, bude potřeba vypočítat zákazníkovi individuální cenu dopravného. Zákazník je na toto vždy předem upozorněn. Bez potvrzení změny dopravného není objednávka závazná. Pro potvrzení zákazníka telefonicky kontaktujeme, nebo mu je zaslán email pro zpětné potvrzení. 

 

PLATBA ZBOŽÍ:

1. V hotovosti při osobním odběru, platební kartou při osobním odběru od 150,- Kč. 

2. Dobírkou při zaslání přepravní společností DPD a TOPTRANS.

3. Bankovním převodem

Platba bankovním převodem dle zaslané faktury. Zboží je dodáno po připsání částky na náš účet. Číslo našeho účtu je 169093281/0600 GE MONEY BANK a jako variabilní symbol se uvádí číslo objednávky nebo číslo faktury, která je zákazníkovi zaslána. 

4. Platební kartou při dobírce

5. Platební brána GOPAY

ZASLÁNÍ ZBOŽÍ DO ZAHRANIČÍ A JEHO PLATBA:

Naše firma nezasílá zboží do zahraničí!!!

NÁLEŽITOSTI K DODÁVCE ZBOŽÍ DO ČR:

Součástí dodávky je faktura, dodací/záruční list, pokud to vyžaduje povaha věci. ZÁRUČNÍ LISTY NEJSOU Z DŮVODU 14-TI DENNÍ MOŽNOSTI VRÁCENÍ ZASÍLANÉHO ZBOŽÍ ZPĚT PRODEJCI VYPLŇOVÁNY. ZÁRUČNÍ LISTY ZAŠLETE PO OBDRŽENÍ ZBOŽÍ ZPĚT A MY VÁM JE VRÁTÍME POTVRZENÉ.

Dopravce se zavazuje doručit zboží k domu kupujícího. Kupující je povinen si zboží při převzetí prohlédnout. Zjistí-li kupující při převzetí zboží od dopravce nesrovnalosti, např. obal je viditelně poškozen, zkontroluje kupující společně s dopravcem zásilku a v případě poškození zboží provedou ihned zápis o poškození zásilky (kopii musí dostat kupující). O poškození zásilky bude kupující okamžitě informovat dodavatele pro zjednání nápravy. Je nutné, aby si kupující zboží řádně převzal od dopravce a veškeré nesrovnalosti, ba i pouhé řádné prohlédnutí zásilky, ihned s přepravcem sepsal. Přepravu je možné reklamovat do 24 hodin. Na pozdější reklamace ohledně přepravy není brán zřetel.

Dodací doba

Dodací doba závisí na dodací lhůtě zboží či zda máme zboží skladem. U zboží, které máme skladem, je možno hned v den objednávky (stihne-li se pravidelný svoz), nejpozději druhý den, odeslat zboží přepravní službou nebo po SMS či emailové avizaci osobně vyzvednout v den objednávky, je-li zaslána do 14:30, popř. následující pracovní den. U zboží s delší dodací lhůtou je zákazník informován, kdy zboží může být u nás na prodejně a následně odesláno, nebo kdy si jej může vyzvednout.

DODÁNÍ ŠPATNÉHO NEBO POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ:

Při dodání špatného nebo poškozeného zboží nám zákazník zboží zašle zpět na prodejnu a po obdržení vadného zboží naší firmou mu je obratem zasláno správné. Zasílané zboží je však u nás na prodejně pečlivě kontrolováno (kompletnost a poškozenost), a tak by nemělo k těmto problémům docházet.

Zaviní-li zákazník dodání špatného zboží tím, že se splete v objednávce či zboží, pak hradí veškeré náklady spojené s výměnou. U atypického zboží (zboží na objednávku, zboží upravené pro zákazníky, jiná než bílá barva) není možnost výměny ani vrácení zboží!!! Toto zboží je vyráběno na přání zákazníka a není běžně v dodavatelských skladech a tudíž není možné, aby se zboží vrátilo, neboť je atypické a tímto dále většinou neprodejné. Tato skutečnost je zákazníkovi sdělena emailem a zákazník potvrzením tohoto emailu se k danému zavazuje a tím se zbavuje práva na vrácení zboží z důvodů, které nesouvisí s používáním zboží (zjevné či skryté vady, které znemožňují používání výrobku) či kvalitou zboží.

Upozorňujeme, že informace na webových stránkách obchodu jsou zčásti přebírány od třetích stran, mohou obsahovat věcné, obrazové a technické nepřesnosti či typografické chyby. Mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Můžeme také kdykoliv bez předchozího upozornění změnit produkty a služby popsané na těchto stránkách a negarantujeme věcnou správnost jejich obsahu.

Doporučujeme kontrolovat značku, typ, popis a obrázek zboží s katalogem či oficiálními webovými stránkami dodavatele či výrobce!!!

Neneseme vůči jiné straně odpovědnost za přímé, nepřímé, mimořádné nebo jiné následné škody, způsobené použitím informací z našich nebo odkazovaných webových stránek a nebo nefunkčností nebo nedostupností některých služeb.

_____________________________________________________________________________________

Expedice zboží 

Jakmile bude zboží připraveno k odběru, uvědomíme Vás e-mailem nebo telefonicky.

Objednávky jsou zpravidla expedovány do 2-3 pracovních dnů. 

Po přijetí objednávky naším pracovníkem e-shopu je dostupnost ověřena přímo u dodavatele a zákazníkovi je obratem potvrzena. 

Upozorňujeme, že v případě dodavatelů SAPHO a Novaservis jsou dostupnost a ceny několikrát denně aktualizovány přímo ze zdrojů dodavatelů. Může se stát, že po obdržení objednávky pracovníkem e-shopu, již nemusí být aktuální. Z tohoto důvodu dostupnost a cenu ověřujeme a zpětně ihned potvzrujeme. Tuto skutečnost samozřejmě potvrzujeme i u ostatních výrobců a dodavatelů, u kterých není možnost aktualizace dostupnosti, neboť mohou mít výpadky u běžně skladových položek.  

OSOBNÍ ODBĚR JE MOŽNÝ AŽ PO NAŠEM VYZVÁNÍ PROSTŘEDNICTVÍM EMAILU ČI SMS!!! Kamenná prodejna je především výdejní místo internetového obchodu. Někdy je potřeba z externího skladu dodavatele převézt zboží na kamennou prodejnu pro výdej. Jakmile je zboží připraveno k osobnímu odběru, je zákazník informován! 

Dostaví-li se zákazník před vyzváním naším obchodem, může se stát, že zboží nebude připraveno. Dostaví-li se zákazník bez předchozí objednávky na e-shopu, bude tak zákazníkem kamenného obchodu, který může mít odlišné ceny a dostupnost než je uvedeno v e-shopu! 

OBKLADY A DLAŽBU NEZASÍLÁME NA DOBÍRKU. MOŽNÝ POUZE OSOBNÍ ODBĚR!!!

 

 

Kategorie
Nahoru
Přihlásit
Košík